reklama

K comu sa mamy nepriznavaju

Som mamou. Pracujúcou mamou. Slobodnou mamičkou. Nechcem tu teraz vypisovať o tom, prečo sa môj ex jedného dňa rozhodol a odišiel, to je téma sama o sebe... Chcem povedať to, čo si iné mamičky myslia, ale určite nepriznajú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Je to fakt náročné byť super matkou, super manažérkou a neviem čím ešte super... Mám dni, keď s radosťou letím do práce a moje dieťa ( ktoré ale milujem najviac na svete, hlavne keď spí) nechávam u pestúnky a ja mám konečne kľud. Pokoj od stálych otázok, od hlasného mamííííí, mamííííí a môžem sa sústrediť len na seba a svoje myšlienky. Tá cesta v aute do práce je oáza pokoja.

Teším sa keď sa mi konečne podarí uspať moje dieťa a ja si len tak s pohárom vínka ( bo dobre vinei, ale na pohľad je to skoro to isté) sadnem na terasu a zapílim si. Božský kľud a pokoj a otravné žaby.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Milujem, keď sme s malým doma a on už o jedenástej zahlási, že ide haji a ja musím ísť s ním. To skáčem normálne od radosti ( áno pravidelne cez víkend čakám kedy ten malý duracel zaspí a ja môžem ísť spať tiež).

Niekedy som neporiadna matka, ktorá všetky hračky večer miesto,aby dala na miesto, len zatlačí do kúta a spraví si manikúru.

Som matka, ktorá keď chce ráno dlhšie spať, tak strčím malému do ruky mobil a zapnem youtube a on si tam pozerá svoje obľúbené videá.

Som matka, ktorá uprednostní hru so synom, ako mať v kuse čistý a vyleštený byt. Nežehlím každú jednu ponožku, či spodné prádlo. Aj tak sa to po chvíľke pokrčí. Nemám stále navarenú BIO stravu a sem tam si dáme s malým pizzu, alebo párky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Trávime upršané dni pred telkou s rozprávkami, žijeme so psami a ruky si po každom pohladkaní neumývame. Napcháva sa vonku trávou a hlinou a nestresujem. Nechám ho behať po mláke a nevadí mi, že sa z nej aj niekedy napije.

Nemá najmodernejšie BIO a neviem aké jedlá a hračky. Varím tak ako ma naučila moja mama. Je pravda, že inovujem, ale malému to najviac chutí. Stále si dá radšej ovocie a zeleninu, ako čokoládu. Radšej bude behať po záhrade a obhadzovať sa hlinou, ako vysedávať v dome.

A ja radšej budem spokojná a šťastná nedokonalá a nesuper matka, manažérka. Nesledujem všetky možné trendy, robím chyby a párkrát si ich aj vyčítam, ale... Ale užívam si svojho syna viac, ako keď sme boli „kompletná „rodina. Všímam si ho a venujem mu viac pozornosti, i keď niekedy by som ho vymenila, za 10 minút pokoja na záchode, či v sprche. Za vyspatie sa, bez toho, aby ma v noci vytláčal z postele..... J

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Toto sem tam prežíva každá, ale každá mama ( až na pár svetlých výnimiek). Je pravda, že tie slobodné to majú niekedy omnoho ťažšie, ale omnoho viac si vážia a užívajú chvíle so svojimi ratolestiami.

Vidím tie malé detaily ako sa mení každý deň. Ako vycíti, že mi nie je dobre a príde za mnou. Pohladká ma po vlasoch, tvári a objíme. Toto sú moje veľké odmeny každý deň, ktoré ma utvrdzujú v tom, že to čo robím a ako robím, robím dobre.

Patrícia Michniková

Patrícia Michniková

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem zivot a krasne dni a tie horsie nejak prezijem :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnécestovaniezabavaNezaradenépoviedky

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu