reklama

Stahovanie do vlastneho

Zacali sme sa balit uz tyzden dopredu, no aj tak sme este na poslednu chvilu dobalovali nejake (moje) veci a vecicky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

V nedelu poobede som zbalila skoro vsetky nase saty, topanky a bundy. Vzislo z toho asi nejakych osem velkych vriec na odpadky, ktore som ulozila kde inam ako do obyvacky a splane spolu.( Byvali sme momentalne v jednoizbovom byte). No to sme este netusili, ze nas milacik si na druhy den z toho spravi skvelu zabavu. Vybalil niekolko vriec a este si z nich spravil aj prekazkovu drahu.:) Ale nastastie veci prezili vcelku fajn, az na moju kabelku, ktora mala drevene rucky: uz neexistuju.

Niekolko vriec sme do bytu doniesli v utorok, ked sme si preberali byt a zvysne som odviezla ja vo stvrtok. Zobrala som si dovolenku, nahadzalatolko vriec, kolko sa len voslo do mojej kratkej Felicie, zbalila seba a psa a vydali sme sa na dobrodruznu cestu do Petrzalky (isli sme z Devinskej a kedykolvek sa mohlo auticko pokazit ). Dorazili sme uspesne na miesto a zacalo som tie vrecia nosit do nasho bytu na deviatom poschodi. Lenze pocasie sa rozhodlo, ze mi to trosku zneprijemni a tak zacalo fakt dost fucat. Malo som co robit prejst asi 10 metrov aj s vreciami. Zvladli sme, povykladali veci, medzitym mi doviezli novu chladnicku, ktoru sme starostlivo spolu vyberali, a tesili sme sa na druhy den, ked sme sa mali uplne prestahovat.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kedze mal byt predlzeny vikend, vsetci znamy a kamarati vyrazili mimo mesta, ale nastastie nam prisli pomoct priatelovi rodicia a este jeden dobrodinec, ktory ma velke auto do ktoreho sme mohli vsetko nahadzat.

Ja a nas milacik sme mali ist v druhej varke, lebo nas nechali este upratat stary byt a strazit bike. Vysli sme uz pred bytovku, vsetko nalozili do auta a krpec sa zatial vencil. Ale asi si povedal, ze nam to stazi, lebo sme ho potom nemohli chytit. Pol hodinu som ho nahanala po celej Devinskej az nakoniec ma posluchol a zostal, ale uprostred krizovatky. Zkazdej strany chcelo ist auto, ale nas najmensi im to neumoznil,ale mne umoznil aby som ho konecne chytila a mohla odviezt do jeho noveho domovu. (inak ten nas havo je asi 5 kilovy yorki, ale viem tak rychlo utekat, ze nemate sancu a inak je dost prefikany a strasne rad nam robi prieky :)).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nakoniec sme sa teda uspesne prestahovali a zabyvali hned prvy den. Makali sme ako divy, len aby sme stihli povybalovat vsetky veci a mohli sme uzivat nas bytik.

Patrícia Michniková

Patrícia Michniková

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem zivot a krasne dni a tie horsie nejak prezijem :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnécestovaniezabavaNezaradenépoviedky

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu