reklama

Snáď to budeš čítať

Neviem čo ti je. všetko čo spravím musíš patrične okomentovať a ako TY hovoríš musiš ma stále podpichovať, lebo bez toho to nie je ono.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prečo nemôžme byť ako iné páry? Vyčítaš mi, že ja hladám vo všetkom zámienky a všetko zlé a neviem sa tešiť z maličkostí. Ale ja to viem, len TY to nechceš vidieť. Mám pocit, že keď som šťastná tak nemôžem byť, lebo teba to nezaujíma, keď mám problémy tak ich nesmiem dať najavo, lebo teba to netrápi. Lenže ja sa chcem s TEBOU podeliť o to, čo ma robí šťastnou, o to, že mi stačí maličkosť, ktorá mi vyčarí úsmev na tvári a hneď mám lepší deň a náladu.

Mám pocit, že keď si u mňa utekáš. Radšej by si bol niekde inde, s kamarátmi, vo fitku, pri kompe.Mám pocit, že si so mnou len vtedy, keď nemáš náhodou niečo iné. Lenže ja som človek, tak isto ako TY. Človek, ktorý cíti a tiež chce, aby mu niekto jeho city obetoval. Tak sa prosím Ťa zamysli. Pretože ubližuješ a dosť ma to bolí.

Patrícia Michniková

Patrícia Michniková

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Milujem zivot a krasne dni a tie horsie nejak prezijem :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnécestovaniezabavaNezaradenépoviedky

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu